فرصت برای اخذ ویزای فرانسه و حضور در المپیک تابستانی پاریس 2024 مناسب است و محدود! المپیک ۲۰۲۴ قرار است که در تابستان 1403 در کشور فرانسه برگزار شود و شرکت‌کنندگان در این رویداد (ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها، میهمانان کمیته المپیک و تماشاگران) از همین حالا باید برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنند.

تاریخ دقیق برگزاری بازی‌های المپیک پاریس

بازی‌های المپیک 2024 از تاریخ ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ( ۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) و با حضور 206 کشور در پاریس برگزار خواهند شد. پارالمپیک نیز طبق روال معمول، چند روز بعد از پایان مسابقات المپیک و از تاریخ ۲۸ آگوست تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳)  انجام می‌شوند. با این تفاسیر شما میتوانید؛ دو ماه آخر تابستان را در پاریس باشید.

چگونه برای ویزای المپیک پاریس اقدام کنیم؟

فرانسه یک ویزای دیجیتالی برای ورزشکاران، خبرنگاران و نمایندگان اعزامی هر کشور صادر می‌کند. ضمن اینکه اعضای خانواده ورزشکاران المپیک و پارالمپیک و میهمانان این دو کمیته نیز از پرداخت هزینه ویزا و هزینه خدمات دفتر VFSGlobal معاف هستند. اما سایر حاضران از جمله تماشاگران بازی‌ها باید برای همان ویزای اقامت موقت، یعنی ویزای توریستی شینگن اقدام کنند و تمامی مراحل درخواست ویزا را مطابق معمول طی کرده و هزینه آن را نیز بپردازند.

همین الان برای ویزای شینگن فرانسه اقدام کنید!

به طور معمول شما از 6 ماه قبل از تاریخ سفر تا 15 روز مانده به روز حرکت می‌توانید درخواست خود را برای اخذ ویزای فرانسه و ورود به حوزه شینگن، به سفارت این کشور ارائه دهید، اما با توجه به حجم بالای تقاضا برای رزرو هتل و زمانبر بودن فرایند پاسخ‌دهی به درخواست‌های ویزا برای حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس 2024، بهتر است هرچه‌ سریعتر درخواست ویزای شینگن خود را ثبت کنید. تا با مشکلات احتمالی مانند تأخیر در صدور ویزا مواجه نشوید.

تصویر مشاوره تلفنی ویزا

برای دریافت مشاوره تلفنی با کارشناسان ویزالند در تماس باشید

026 1836
تصویر مشاوره حضوری ویزا

مشاوره حضوری با کارشناسان خبره ویزالند

مشاوره حضوری

چه ایرادی در این قسمت از متن وجود دارد؟

خوشحال می‌شویم اگر در این مورد توضیح بیشتری دهید

آیا از این مطلب راضی بودید؟

با ارسال بازخورد به بهبود کیفیت محتوای ویزالند کمک کنید.

بازخورد شما ثبت شد؛ با تشکر