برای بررسی بیشترین ریجکت ویزای شینگن، ابتدا باید بیشترین درخواست ویزای شینگن را بررسی کنیم. در ابتدای این مطلب کشور عضو ویزای شینگن که بیشترین درخواست ویزا را در سال ۲۰۱۸ داشت، به شما معرفی می‌کنیم و پس از آن بیشترین ریجکت ویزای شینگن را به همراه دلایل به شما معرفی می‌کنیم.

بیشترین درخواست ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ مربوط به کدام کشور بود؟

کنسولگری‌های فرانسه در سراسر جهان حدود ۴،۰۱۰،۶۰۴ درخواست ویزا را بررسی کرده و پاسخ داده است. پس از فرانسه، کشور آلمان چیزی در حدود ۲،۰۵۶،۲۹۶ درخواست ویزا از متقاضیان سراسر جهان داشته است. کشور ایتالیا نیز با ۱،۸۴۴،۱۴۰ درخواست در رتبه سوم بیشترین درخواست ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ می‌باشد. اسپانیا، یونان، فنلاند، هلند، جمهوری‌چک، سوئیس و لهستان در رده‌های بعدی بیشترین درخواست ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ می‌باشند. اما در این بین بیشترین ریجکت درخواست ویزا مربوط به کدام کشور است؟

بیشترین ریجکت ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ مربوط به کدام کشور است؟

مسلما بیشترین درخواست ویزای شینگن می‌تواند بر روی بیشترین ریجکت ویزای شینگن تاثیرگزار باشد. در هر صورت، بیشترین ریجکت ویزای شینگن به شرح زیر می‌باشد:

۱. فرانسه: کشور فرانسه یکی از ۴ کشوری است که بیشترین میزان ریجکتی در سال ۲۰۱۸ را دارد. فرانسه ۱۵.۷% از درخواست‌های دریافتی در سال ۲۰۱۸ را رد کرده است. همچنین فرانسه حدود ۳۰.۸% از درخواست‌های ویزای چندبار خود را رد کرده است!

۲. آلمان: در سوی دیگر، کشور آلمان ۲،۰۵۶،۲۹۶ درخواست ویزا در سال ۲۰۱۸ دریافت کرده است که از این آمار چیزی در حدود ۹.۱% ریجکت شده‌اند! آلمان در سال ۲۰۱۸ بیشترین ویزای مولتیپل یا چند بار ورود را صادر کرده است. المان در ۲۰۱۸، ۳۰،۸۲۲ ویزای چند بار ورود صادر کرده است. بیشترین ویزای آلمان صادر شده مربوط به شهروندان روسیه، چین و ترکیه می‌باشد.

۳. پس از فرانسه و آلمان، بیشترین درخواست ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ برای کشورهای ایتالیا، اسپانیا و یونان بوده است. ایتالیا با ۷.۴%، اسپانیا با ۷.۱% و یونان با ۴.۹% پس از فرانسه و آلمان بیشترین نرخ ریجکت ویزای شینگن در سال ۲۰۱۸ را داشته‌اند.

تصویر مشاوره تلفنی ویزا

برای دریافت مشاوره تلفنی با کارشناسان ویزالند در تماس باشید

026 1836
تصویر مشاوره حضوری ویزا

مشاوره حضوری با کارشناسان خبره ویزالند

مشاوره حضوری

رایج‌ترین دلایل ریجکت ویزای شینگن چیست؟

عدم اعتماد به بازگشت متقاضیان، رایج‌ترین دلیل ریجکت شدن ویزای شینگن می‌باشد. برای رفع این ابهام می‌توانید از طریق تورهای گروهی اروپا اقدام به اخذ ویزا کنید. همچنین می‌توانید با اعلام وابستگی‌هایی از قبیل خانواده، شغل و اموال خود به افسران ویزا این اطمینان را بدهید که پس از اتمام مدت زمان سفر به کشور محل اقامت خود برمی‌گردید.

عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های اقامت، دومین دلیل رایج ریجکت ویزای شینگن می‌باشد. برای رفع این مشکل نیز می‌توانید تمامی توانایی و منابع مالی خود را به افسران ویزا معرفی کنید. تا جایی که امکان دارد سعی کنید ایده‌آل ترین مبلغ تمکن مالی و گردش حساب را (براساس کشور مقصد) به افسران ویزا ارائه کنید. ارائه مدارک غیرواقعی و دروغین نیز از دیگر دلایل رایج ریجکت ویزای شینگن می‌باشد که راه‌حل رفع این مشکل نیز مشخص است!

پیشنهاد ویزالند برای افزایش شانس اخذ ویزا

نکته مهمی که ممکن است آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران به شما نگویند این است که اگر از طریق تورهای گروهی اروپا اقدام به اخذ ویزای شینگن کنید، حدود ۲۰% شانس ویزای شما افزایش پیدا می‌کند. ویزا در تور گروهی اروپا، از طریق آژانس مسافرتی برگزار کننده اقدام می‌شود. به این صورت که تمامی موارد مربوط به اخذ ویزای شما به صورت گروهی انجام می‌شود و در عمل، شما براساس اعتبار آژانس مسافرتی اقدام کننده ویزا می‌گیرید!

چه ایرادی در این قسمت از متن وجود دارد؟

خوشحال می‌شویم اگر در این مورد توضیح بیشتری دهید

آیا از این مطلب راضی بودید؟

با ارسال بازخورد به بهبود کیفیت محتوای ویزالند کمک کنید.

بازخورد شما ثبت شد؛ با تشکر