راحت ترین کشور برای ویزای شینگن کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با شرایط فعلی، هیچ کدام! شرایط اعطای ویزا، کامل وابسته به شرایط سیاسی و اقتصادی یک کشور دارد اما، میتوان از ویزای ایتالیا به عنوان راحت ترین ویزای توریستی اروپا برای ایرانیان نام برد. از طرف دیگر، کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش و هلند جزو کشورهایی هستند که سخت‌ترین شرایط را برای اعطای ویزای شینگن به ایرانیان وضع کرده‌اند.

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای توریستی

اگر تصمیم دارید به صورت گروهی به منطقه شینگن سفر کنید، کشورهای مجارستان و سوئیس به اعتبار آژانس مسافرتی که شما از طرف آن‌ها اقدام می‌کنید، به شما به راحتی ویزای شینگن اعطا می‌کنند. کشورهای ایتالیا، سوئیس و فرانسه جزو بهترین سفارت‌ها برای ویزای گروهی شینگن هستند و شرایط بهتری برای اعطای ویزای توریستی شینگن به متقاضیان ایرانی وضع کرده‌اند. شما در صورتی که دارای تمکن مالی بالای ۷۰ میلیون تومان باشید، شانس بالاتری برای گرفتن ویزای شینگن از این کشورها خواهید داشت. البته به شرطی که هدف سفر، محل اقامت در منطقه شینگن و همچنین مدت زمان اقامت در این کشورها را برای افسر ویزا مشخص کنید تا در مورد درخواست ویزای شینگن شما بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.  در صورتی که پیش از این ویزای شینگن دیگری نیز  داشته‌اید، فرانسه و هلند به شما به راحتی ویزای توریستی شینگن اعطا می‌کنند.

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای تحصیلی

اگر با هدف تحصیل و گذراندن برنامه‌های آموزشی قصد سفر به کشور های شینگن دارید، همه‌ی آن‌ها به راحتی به شما ویزا اعطا می‌کنند اما، برای گرفتن ویزای تحصیلی شینگن، شما باید یک سری شرایط اولیه را داشته باشید.

شرایط اولیه ویزای تحصیلی شینگن عبارتند از:

📋 آشنایی کامل با زبان مردمان آن کشور و ارائه مدارک گذراندن دوره‌های آموزش زبان آن کشور

📋 ارائه مدارک مالی و شغلی (در صورتی که تحت تکفل هستید، باید مدارک مالی و شغلی سرپرست‌تان را ارائه کنید)

📋 ارائه نامه پذیرش از یکی از موسسات آموزشی کشور مقصد (زمان وقت سفارت با زمان پذیرش منطبق باشد)

مشاوره حضوری با کارشناسان خبره ویزالند

مشاوره حضوری

برای دریافت مشاوره تلفنی با کارشناسان ویزالند در تماس باشید

026 1836

راحت ترین کشور شینگن برای گرفتن ویزای کاری

در حالی که بیشترین درخواست ویزای کاری شینگن از کشور آلمان است، اما در صورتی که شرایط اخذ ویزای کاری شینگن را داشته باشید، می‌توانید از تمامی کشور های عضو شینگن، به راحتی ویزای کاری بگیرید. تقریبا شرایط ویزای تحصیلی شینگن با ویزای کاری شینگن برابر است.

شرایط ویزای کاری شینگن عبارتند از:

  • ارائه نامه تائیدیه از کارفرما در منطقه شینگن
  • ارائه مدارک تحصیلی و کاری مرتبط
  • ارائه گواهینامه های آموزش زبان های خارجی (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و …..) با توجه به کشور انتخابی

سخت ترین کشور برای گرفتن ویزای شینگن

با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی، کشورهای فرانسه، اتریش، آلمان و هلند سخت‌ترین شرایط اخذ ویزای شینگن را برای ایرانیان وضع کرده‌اند. فرانسه برای متقاضیان که ویزا اولی هستند (تا به حال سفر خارجی نداشته‌اند) به طور کلی ویزا اعطا نمی‌کند. کشور آلمان، به دلیل اعلام بیش از حد پناهندگی از سوی ایرانیان، شرایط اعطای ویزای شینگن آلمان به متقاضیان ایرانی را به شدت سخت کرده، به طوری که اگر دعوت نامه نداشته باشید شانس گرفتن ویزای این کشور برای شما صفر خواهد بود. برای گرفتن ویزای شینگن اتریش و هلند نیز، باید مدارک مالی قوی به سفارت ارائه کنید.